П’ятниця, 27 Травня, 2022

Відомий український бренд зібрав 600 тисяч гривень для ЗСУ

Відомий український бренд шкарпеток і нижньої білизни створив благодійний аукціон для того аби підтримати українських військових. За два дні аукціону бренд зібрав 617 тисяч гривень. Покупців було більше ні 2 тисячі у ці два дні. Кошти бренд  перерахував до благодійного фонду “Повернись живим”.

Як зазначив Dodo Socks  на своїй сторінці в Твіттері на ці кошти фонд придбає 6 мобільних комплексів спостереження. Вони допоможуть сотням українських захисників спостерігати за противниками здалеку та уникати снайперських куль, повідомляє сайт lvivyes.com.ua.

Аукціон тривав протягом 12-13 лютого, до участі залучено магазини з продукцією бренду  у Львові та у Києві. 

Український бренд Dodo Socks на ринку із 2016 року. Він став відомим тим, що виробляє якісні, оригінальні та яскраві шкарпетки. Принти на шкарпетках особливі, вони надають будь-якому стилю оригінальності та нестандартності. Модниці Львова обожнюють цей бренд, адже шкарпетки стають яскравою родзинкою їхнього вбрання.

Люди часто купують шкарпетки цього бренду в подарунок, а бо й собі. Адже ці шкарпетки не лише яскраві, а й якісні і зручні. 

Ці шкарпетки популярні серед туристів із Білорусі, Англії, США, Франції. Багато туристів купують їх як сувенір зі Львова, або ж просто як подарунок із подорожі для членів своєї сім’ї.

Відомі особи стали консультантами в магазині шкарпеток

Консультантами магазину виступили відомі особи, для того аби максимально залучити містян до акції. Серед відомих облич в магазинчику шкарпеток ми побачили Катерину Кіт-Садову, Сашка Горонді, Фоззі, Майкла Щура, Тараса Стадницького, Володимира Андрєєва, Максима Щербина та ще безліч інших Для багатьох відомих осіб роль консультанта була першим таким досвідом продажі, але ніхто не розгубився і пробував себе в цій тимчасовій ролі.

Відомі консультанти крім звичного продажу продукції на локації магазину також залучили до купівлі продукції Dodo Socks свою аудиторію. Всім учасникам благодійної акції вдалося вправно проконсультувати потенційних клієнтів. Тому сума із продажу кожного консультанта була величенька: від 5 тисяч гривень і  вище. 

Наприклад, Катерина Кіт-Садова одразу повідомила про акцію своїй близькій подрузі Оксані Леха. В свою чергу подруга розказала своїм друзям із знайомим. Інформація поширювалася сарафанним радіо. Відомі особи Львова активно поширювали новину про благодійний аукціон серед своїх підписників в соціальних мережах, знайомих, друзів та членів сім’ї.

Які були критерії вибору “відомих консультантів”?

Основними критеріями вибору “відомих консультантів” у працівників Dodo Socks були проукраїнська позиція, а також популярність. Адже саме через поширення інформації про акцію можна залучити максимальну кількість людей. Чим популярнішим був продавець- консультант, тим більше можна було продати товару.

Суму продажу зафіксували на спеціальній дощечці. Консультанти влаштували серед своїх справжні змагання: хто більше продукції продасть і наскільки швидко і водночас якісно проконсультує клієнта. Це були непрості змагання, але всі впоралися із своїми задачами. 

Поруч із магазином у Львові закликали до купівлі шкарпеток пані Світлана Кирильчук із своїм чотирилапим другом Аскольдом. Для всіх, хто придбав шкарпетки власниця пса пропонувала фото на згадку. Оскільки їхні попередники змогли продати шкарпетки на суму шести тисяч, то це було для них справжнім викликом. Хто ж не захоче зробити фото із дружелюбною творинкою? Охочих було багато.

На даний момент збір коштів оголошено закритим. Варто зазначити, що на онлайн покупки ця акція не поширювалася.

Dodo Socks собрали 600 тысяч гривен для ВСУ

Известный украинский бренд носков и нижнего белья создал благотворительный аукцион для поддержания украинских военных. За два дня аукциона бренд собрал 617 тысяч гривен. Покупателей было больше не 2 тысяч в эти два дня. Средства бренд перечислил в благотворительный фонд “Вернись живым”.

Как отметил Dodo Socks на своей странице в Твиттере, на эти средства фонд приобретет 6 мобильных комплексов наблюдения. Они помогут сотням украинских защитников наблюдать за противниками издалека и избегать снайперских шаров.

Аукцион длился 12-13 февраля, к участию привлечены магазины с продукцией бренда во Львове и в Киеве.

Украинский бренд Dodo Socks на рынке с 2016 года. Он стал известен тем, что производит качественные, оригинальные и яркие носки. Принты на носках особенные, они придают любому стилю оригинальность и нестандартность. Модницы Львова обожают этот бренд, ведь носки становятся яркой изюминкой их нарядов.

Люди часто покупают носки этого бренда в подарок, а то и себе. Ведь эти носки не только яркие, но и качественные и удобные.

Эти носки популярны среди туристов из Белоруссии, Англии, США, Франции. Многие туристы покупают их как сувенир из Львова, или просто как подарок из путешествия для членов своей семьи.

Известные лица стали консультантами в магазине носков

Консультантами магазина выступили известные лица, чтобы максимально привлечь горожан к акции. Среди известных лиц в магазинчике носков мы увидели Екатерину Кит-Садову, Сашу Горонди, Фоззи, Майкла Крысу, Тараса Стадницкого, Владимира Андреева, Максима Щербина и еще множество других. Для многих известных лиц роль консультанта была первым таким опытом продажи, но никто не растерялся и пробовал себя в этой временной роли.

Известные консультанты помимо привычных продаж продукции на локации магазина также привлекли к покупке продукции Dodo Socks свою аудиторию. Всем участникам благотворительной акции удалось умело проконсультировать потенциальных клиентов. Поэтому сумма по продаже каждого консультанта была большая: от 5 тысяч гривен и выше.

К примеру, Екатерина Кит-Садова сразу сообщила об акции своей близкой подруге Оксане Леха. В свою очередь, подруга рассказала своим друзьям со знакомым. Информация распространялась сарафанным радио. Известные лица Львова активно распространяли новость о благотворительном аукционе среди своих подписчиков в социальных сетях, знакомых, друзьях и членах семьи.

Каковы критерии выбора “известных консультантов”?

Основными критериями выбора известных консультантов у работников Dodo Socks были проукраинская позиция, а также популярность. Ведь именно из-за распространения информации об акции можно привлечь максимальное количество людей. Чем популярнее был продавец-консультант, тем больше можно было продать товар.

Сумму продаж зафиксировали на специальной дощечке. Консультанты устроили среди своих настоящие соревнования: кто больше продукции продаст и насколько быстро и одновременно качественно проконсультирует клиента. Это были непростые состязания, но все справились со своими задачами.

Рядом с магазином во Львове призвали к покупке носков Светлана Кирильчук со своим четырехлапым другом Аскольдом. Для всех, кто приобрел носки владелица пса предлагала фото на память. Поскольку их предшественники смогли продать носки на сумму шести тысяч, это было для них настоящим вызовом. Кто же не захочет сделать фото с дружелюбным твором? Желающих было много.

В настоящее время сбор средств объявлен закрытым. Следует отметить, что на онлайн покупки эта акция не распространялась.